tiistai 21. kesäkuuta 2016

photo P6216550_zps6wis64pf.jpg
 photo P6218349_zpsua11by6s.jpg
 photo P6218355_zpshhblvfh0.jpg

J: Taas se on todistettu - matkailu kotimaassa on todella avartavaa! Olen tässä viimeisen kolmen pävän aikana käynyt useammassa uudessa kaupungissa ja nähnyt toinen toistaan upeampia maisemia. Upein oli ehdottomasti Koli, jonne ajelimme eilen. Vaikka ilma oli sateinen, maisemat olivat silti aivan kuin jostain maalauksesta. Tänään aamulla saimme onneksi herätä auringonpaisteeseen ja näimme Kolin myös auringonpaisteessa.

Tänään on itseasiassa koko päivän ollut aivan mahtava keli! Ajelimme aamutreenin ja  ihanan aamupalan jälkeen Kuopioon, jossa kävimme Puijon tornissa, kiertelimme torin ympäristössä, joimme munkkikahvit ja ihastelimme satamaa. Kuopiosta jatkoimme Varkauteen, jossa ihmettelimme hiljaista keskustaa ja söimme ihan törkeän hyvät burgerit Konttiravintolassa. Suosittelen sitä ehdottomasti, jos liikutte Varkauden suunnalla. (Sama taitaa tosin löytyä myös Kuopiosta ja Äänekoskelta.)

Varkaudesta tulimme Savonlinnan kautta takaisin mökille Kerimäelle ja nyt mä alan olla aika valmis nukkumaan. Ei uskoisi, että autossa istuminen voi väsyttää näin paljon.. ;) Saa nähdä mitä me huomenna keksitään!

6 kommenttia:

1. Kyllä tää Suomikin osaa olla kaunis, upean näköistä ja kauniita kuvia! Pääsispä sitä itsekkin tollasiin maisemiin ♥

VastaaPoista
  2. Tuttuja maisemia! Ihanaa, että reissunne onnistui! :) Olen samaa mieltä kotimaan matkailusta: Suomessa on paljon ihania paikkoja, joissa on kiva vierailla :)

Vastaukset
    1. Hihii, ai oli! Joensuu oli kyllä ihan kiva kaupunki, tosin meidän visiitti sinne jäi aika lyhyeksi.. Ehkä joskus uusiksi!