lauantai 28. joulukuuta 2013

Camden ja puistoja

R: Vähän lisää kuvia Lontoosta! Toisena kokonaisena päivänä shoppailtiin melkeen koko päivä, mutta kolmantena päivänä oli taas tiedossa muutakin kun kaupoissa kiertelyä.. Lähdettiin heti aamulla kävelemään Camdeniin. Meidän hotelli oli King's Crossin aseman lähellä, joten siitä oli ihan sopiva kävelymatka Camdeniin.

photo la7.jpg
 photo la1-1.jpg
 photo la3-1.jpg
 photo la5.jpg
 photo la4-1.jpg
 photo la2-2.jpg

Kierreltiin Camdenissa monta tuntia, mutta lopulta ei kumpikaan ostettu mitään. Mulle käy usein siellä silleen, että tuntuu että löytyy vaikka mitä ostettavaa, mutta lopulta lähteekin tyhjin käsin kotiin. Varmaan valinnanvaikeus, kun on niin paljon kaikkea kivaa tarjolla. Kuolattiin niitä ihania ruokakojujakin, harmitti että oltiin just syöty aamiainen. Lopulta ei voitu vastustaa herkkuja ja ostettiin jotain, joka kuulostaa tosi ällöttävältä, mutta maistui yllättävän hyvältä, uppopaistettua mars-patukkaa. Siis uppopaistettu suklaapatukka! Miettikää sitä rasvan määrää! Heh, pakko sitä kuitenkin oli testata, oltiin molemmat luultu että sellaisia saa vaan jenkeistä. En mä ehkä uudelleen sellaista testaisi ja yksi suklaapatukka riitti hyvin kahdelle, mutta tulipahan sellaistakin kokeiltua..
 photo la13.jpg
 photo la14.jpg
 photo la8.jpg
 photo la9.jpg
 photo la12.jpg
 photo la11.jpg
 photo la10.jpg

Camdenista lähdettiin kävelemään kanaalin rantaa pitkin Primrose Hillille. Jenna on usein kehunut paikkaa ja päätettiin mennä käymään siellä, vaikka tiedettiinkin että kesällä se olisi varmasti paljon hienompi. Kivasti sieltä ylhäältä näkyi maisemia, kesällä haluan sinne ehdottomasti piknikille! Primrose Hilliltä käveltiin Regent's Parkiin, jossa en myöskään ollut aiemmin käynyt. Ihasteliin isoa puistoa ja mietittiin miten siistiä olisi asua Lontoossa ja käydä aamuisin lenkillä siellä..

Lauantai oli ihan täydellinen Lontoo-päivä. Käytiin välillä istuskelemassa Starbucksissa, poikettiin pienissä kaupoissa ja vaan käveltiin ympäriinsä. Loppuillasta mentiin syömään pubiin, oli niin hauska ilta! Herkuteltiin, juotiin siideriä (olutta) ja fiilisteltiin tunnelmaa. Päätettiin vielä kaiken sen kävelyn jälkeen kävellä takaisin hotellille, meidän oli tarkoitus vaan käydä hotellilla kääntymässä ja jatkaa matkaa viereiseen pubiin, mutta lopulta taidettiin molemmat nukahtaa heti kun päästiin huoneeseen. Arvatkaa muuten aloinko selaamaan lentoja Lontooseen heti kun olin kirjoittanut tuon, miten haluan kesällä piknikille Primrose Hillille.. Pitäisiköhän viettää ensi juhannus Lontoossa..?

2 kommenttia:

1. Tampereella on Ruby and Fellasissa listalla uppopaistettua Snickersia! Kerran oon maistanut ja se todellakin on makeeta, puolikaskin on vähän liikaa.

Näiden Lontoon kuvien katselu ei vähennä yhtään mun matkakuumetta!

VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa :D Ei se sitten olekaan niin harvinaisuus kun luulin.. ;)