keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

mökkeilyä, katukorista ja paljon muuta..

R: Moikka! Mun oli tarkoitus tulla eilen jo postailemaan, mutta netti ei oikeen suostunutkaan toimimaan.. Lähdettiin eilen aamulla pienelle raodtripille, määränpäänä Kerimäki ja poikaystävän porukoiden mökki. Pysähdyttiin matkalla mm. Hyvinkäällä Willa-ostoskeskuksessa, josta tein pari ale-löytöä. Nyt kuitenkin pieni katsaus mun menneisiin viikkoihin instagram-kuvien muodossa..

1. Odottelin junaa Kupittaalla. 2. Äitillä oli parvekkeella kivoja kukkia. 3. Tein älyttömän hyvää jogurttijätskiä, josta kirjoittelinkin jo täällä. 4. Leivoin myös tomaatti-mozzarellapiirakkaa, siitäkin tuli tosi hyvää ja tuhottiin se vähän liiankin nopeasti..

5.Naantalissa mekko päällä, asukuvat julkaisinkin jo täällä.. 6. Uusi kesän kausimuumimuki. 7. Motivuksen pukuhuoneessa. On muuten aika hiljasta salilla tälleen kesäisin, ihana kun saa rauhassa treenailla. 8. Jennan K1X:n toppi, en taida palauttaa sitä hänelle koskaan..

9-10. Käytiin Jannen kanssa pelailemassa korista, oli pakko harjoitella Streetbasketia varten.. Koriskentällä tarttuu muuten hyvin rusketus! 11-12. Kuka muistaa Jaken? Vanhat lukijat varmaan ainakin.. Sain Jaken viikonlopuksi hoitoon, hän mm. auttoi tenttiin lukemisessa (nukkumalla vieressä).

13. Matkalla Kemiöön mökille. 14. Ilta-aurinko meren rannalla. 15. Herkullista kesäruokaa ja Somersby, parasta. 16. Aamukahvi muumimukista mökillä. Mökillä pitää juoda aamukahvi ulkona aina kun mahdollista.

17-18. Merimaisemia päivällä ja illalla. Mä niin rakastan tota maisemaa. 19. Luin (siis torkuin) tenttikirjan kanssa ulkona keinussa. 20. Ruokaa, taas! Täytetyt herkkusienet ja maissi on parasta.

21. Iltapäiväkahvi ja munkki. 22. Mökkitie, käytiin kävelyllä.. 23. Ja takaisin Turkuun! 24. Kivaa postia, sain Isadoralta muutaman kulmakarvatuotteen testiin ja mun ongelma ratkesi.

25. Viime hetken paniikkilukemiset perjantaiseen tenttiin. Ja ette muuten usko, luulin että tentti meni ihan huonosti, mutta 6op ja arvosana 3 olivat ilmestyneet nettiopsuun, jeejeejee! 26. Italialaista jätskiä Skanssin Ciao-cafessa. 27. Ylipirteä Riikka salilla treenin jälkeen.. 28. Salo Streetbasket! Mä en pahemmin enää juo energiajuomia, mutta turnauksissa pitää aina saada EDiä.

29. My Mistake, jee. 30. Riikka ja mr. pokaali. Se oli oikeasti iso! 31. Pokaali pääsi pöydälle kun syötiin herkkuruokaa. Unohdettiin juoda kuoharia siitä. 32. Autio Halikko sunnuntaiaamuna kun kävelin bussipysäkille.

Sellaisia kuulumisia tällä kertaa. Näiden kuvien jälkeen instagramiin on taas ilmesynyt uusiakin kuvia (jep, koukussa edelleen), eli jos mun kesäfiilistelyt ja juhannusmenot kiinnostaa niin kannattaa seurailla mua @riikka_ni. Nyt suihkuun ja sitten suunnaksi Savonlinna, en olekaan koskaan käynyt siellä!

4 kommenttia:

1. Mökkiruoka, Kemiön maisemat, katukoris.. Onneksi oon pian siellä <3

VastaaPoista
  2. ompas kivat nuo ekan kuvan kuviolliset pöksyt! :) mä odotan niin kovin, että pääsen nauttimaan kesästä! mun tuurilla tulin juuri kipeeksi on loma alkoi, noh onneksi elokuussa on sitten oikein kunnon pitkä loma :)

Vastaukset
    1. Juu ne on niiin mun suosikit ;) Ja hei, nauti kesälomasta!