torstai 4. lokakuuta 2012

viikko sitten..

R: Tässä sekalaisia kuvia perjantailta, jolloin kiertelin melkeen koko päivän yksin Lontoossa. Aamulle menin Westfieldin ostoskeskukseen aamupalalle ja vähän kiertelemään kauppoihin, sieltä metrolla Oxford Streetille josta kävelin China Towniin, Trafalgar Squarelle, Thamesin rantaa Big Benille, Leicester Squarille ja sieltä takaisin Oxford Streetille kauppoihin ja Starbucksiin kahville. Tuli kyllä käveltyä älyttömästi ihan huomaamatta. Oli hauska kiertää kaikki must see-paikat taas kerran läpi, vaikka Lontoossa on usein tullut käytyäkin. En varmaan ikinä kyllästy niihin maisemiin!

Alunperin epäilin miten saisin yksin koko päivän kulumaan, mutta aika menikin tosi nopeasti. Mä en kyllä silti tykkää yksin kierrellä missään, paljon kivempi olla jonkun toisen kanssa. Tykkään kyllä omasta rauhasta ja kaipaan omaa rauhaa esim. kotona, mutta vaikka kaupungilla on tylsä kierrellä yksin.

Illalla kun Jenna pääsi töistä mentiin Covent Gardenin kautta China Towniin syömään. Valittiin ihan randomilla ruokapaikka ja osuttiin kyllä tosi hyvään paikkaan, oli tajuttoman hyvää ruokaa! Otettiin sellanen kahdelle ihmiselle tarkotettu menu, ruokaa olisi kyllä riittänyt suuremmallekin porukalle. Oli kiva China townista sitten kieriä mahat täynnä Piccadilly Circuksen ja kaupan kautta hotellille nukkumaan. Kävin muuten nyt tällä reissulla ensimmäistä kertaa China Townissa. Toinen tavoite oli käydä Brick Lanella, mutta sinne ei laiskoina jaksettu raahautua. Noo, onpahan ainakin jotain nähtävää ensi kerrallakin! Mä selasin jo lentoja marraskuulle, mutta voihan Ryanair kun lopetti lennot Turusta talveksi, taitaa matka jäädä haaveeksi..

7 kommenttia:

1. Mahtavia Lontoon kuvia! Ihan kuin olisi itsekin ollut siellä.

VastaaPoista
  2. ah Lontoo on aivan ihana! Mä en viimeks ehtinyt China Towniin, vaikka se olikin suunnitelmissa.. joskus vielä:)

3. great pictures:) thank you for visiting my blog:)

4. Hi dear
    Thanks for your comment some weeks ago on my blog
    So cool, would love to visit london

Kiss kiss.*Jo

VastaaPoista
  5. aivan mahtavia kuvia, iskee vaan matkakuume! :)

6. the best city on the world... ldn...